No12.blogg.se

En regnig dag...

Publicerad 2012-09-09 11:04:34 i Allmänt,

...kan man antingen sitta inne med levande ljus och mysa eller kan man gå ute och leta efter bortsprugna hästar som tagit sig friheten att gå in till Getinge. Efter poliskontakt ("Hej, jag heter Matilda Karlsson och jag passar mina föräldras gård och hästar som är på sommarbete. Nu har jag dock slarvat bort hästarna...Kajsa på ledningscentralen: Okej..det är lugnt, jag vet var de är. Vi hade jobb med dem halva kvällen igår!")  fick vi dock veta att de igår kväll blivit omhändertagna.
 
Tänkte säga till syster och föräldrar: You owe me one!...men antar att eftersom vi bott gratis hos päronen i si sådär ett kvartal , kanske det gör att det typ står lika.
 
// en icke-häst-älskare

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-09-09 11:11:56

Men nu fick du ju lite frisk luft och en härlig promenad iaf ;-)

Tack igen!

Kram

Svar: hmpf! ;)
riverstreetfive.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Slöinge

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela