No12.blogg.se

Kök!

Publicerad 2012-09-17 18:38:32 i Allmänt,

Efter jobbet åkte jag och barnen en sväng till huset. Nu händer det grejer och jag blir lika förbaskad på mig själv varje gång jag glömmer kameran. Köket hade nu fått luckor på de flesta skåp och man börjar få klart för sig hur allt kommer att se ut. Känslan är obeskrivlig! Från början hade vi tänkt oss ett mörkt kök, för att lyfta husets vita stenväggar. Det blev dock ikeas nyhet "Sofielund" som är ett gråbetsat valnötskök. Till detta valde vi svart bänskiva. Alla vitvaror är inbyggda, förutom ugn och mikro (om de nu ens räknas som vitvaror). Ser framemot att bjuda hem familj och vänner och bjuda på nåt halvfabrikat som jag är bäst på att tillaga!
 
....Hoppas att mina vänner inte tror att de är bortglömda. Ni är alla speciella för mig och även om jag skulle kunna vinna nobelpris i att inte ha tid att umgås med folk, så är ni allt annat än just glömda. Att jag inte hälsat på min syster i Gbg sen typ maj förra året, ligger överst i min skämshög och något jag måste ta tag i. Sorry alla...Köksluckan...

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-09-17 21:14:21

Ha inte dåligt samvete :-) ni är välkomna när helst ni kan och vill :-) finns mycket tid för igentagning senare! :-)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Slöinge

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela